Un hotel din centrul Brașovului a introdus în recepția sa un asistent virtual bazat pe inteligența artificială cu ajutorul echipei de la Advanced Robotics, scrie BizBrașov. Dispozitivul se numește Mercurio și are capacitatea de a imita și eficientiza interacțiunea umană dintre angajații companiei și clienții săi.

Creat în totalitate de compania brașoveană Advanced Robotics, robotul a ”concediat” angajații din recepție. Mercurio este funcțional 24/7, este complet automatizat, independent și capabil să comunice cu clientul. În acest fel, compania economisește până la 60% din costurile dedicate resurselor umane și eficientizează procesele de vânzări.

„Am demarat și dezvoltarea unei aplicații mobile care să ușureze procesul de check-in și check-out atât pentru clienți, cât și pentru hotel, urmând a fi livrată în varianta finală până la a doua jumătate a anului viitor. Datorită parteneriatului cu sistemul de management hotelier Cloudbeds, putem facilita o integrare rapidă pentru oricare dintre cele 20.000 de hoteluri care folosesc această platformă. Prin crearea unei rețele de hoteluri partenere, dorim să fidelizăm clienții și să le eficientizăm interacțiunea cu personalul. Odată ce aceștia își introduc datele de identificare pentru a se caza la unul dintre hotelurile partere, ele vor rămâne salvate în sistem conform GDPR, scăpând de grija completării lor de fiecare dată când vor călători”, precizează – Andreas Valentini, cofondator Advanced Robotics.

Toate informațiile despre șederea clienților sunt centralizate în platformă, de la check-in și accesul în cameră, până la soluționarea diverselor probleme care pot fi întâmpinate pe parcursul șederii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.